إلى كل من يريد أى برنامج دينى أو عادى يطلب فقط



omda20002003
اهلا ومرحبا بك عضوا جديدا معنا فى المنتدى نرجو ان تجد ماتبحث عنه فى المنتدى وان يكون المنتدى سبب بركة لحباتك الروحية

اما بالنسبة لاستعدادك للخدمة معنا بان تقدم اى برنامج اى من الاعضاء يطلبه ياريت توضح هذه النقطة اكثر ماهى نوعية البرامج التى تستطيع الحصول عليها خلال 48 ساعة وكيف ستقدمها للعضو الذى طلبها ارجو التوضيح وشكرا




طبعا الف شكر لمحبتك واستعدادك للخدمة من اللحظة الاولى لانضمامك للمنتدى وربنا يعوضك تعب محبتك

يامرحببيك يا عمدة انت فين من زمان
ربنا يبارك ويعوض خدمتك
انا محتاج برنامج يضغط الافلام مع الاحتفاظ بجودتها
يارب يكون عندك
`17`

مثال :.
عضو جديدة+بادية جميلة + فكرة جديد = عضو نشيط


omda20002003

++++++++++++++++
+++++++++++++
+++++++++
++++++
++++
++
+




ياريت رجاء محبة لو عندك انتى فيروس قوى للكمبيوتر



`16` `16` `16`
ربنا يخليك ياعندة انا كنت محتاجة جدا


فى برنامج الانجيل وفيديو كامل مجسم رائع انا حاطت جزء فى موضوع 3d nativity





انا قلبت الدنيا ومعرفتش اجيبه وعارف انه صعب جدا
ربنا يساعدك وتقدر تجيبه ولو جبته انا ممكن اجيلك اخده
جرب التورنت او كذذا لانه حجمه كبير
`17`

iLumina Gold Premium


انت حقيقى رجل المهام الصعبة

ومفيش كلام يقدر يعوضك على تعبك ومحبتك

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

ملحوظة: يمكن لأعضاء المدونة فقط إرسال تعليق.

أحدث الموضوعات

From Coptic Books

إجمالي مرات مشاهدة الصفحة من 10/2010